Belfast

24May10

Belfast
I morgen tidlig er jeg på vei til Belfast i Nord Irland. Aldri vært der og det er EN grunn til at jeg skal der.
Det skal jeg fortelle når jeg har vært der!
Mange har savnet bloggen og DET er jo interessant. Takk til dere.

I mitt liv foregår masse gode prosesser. Tenker på visjons søndag den 29 august. WOW. Vi skal ha ”release” av nye ting og klare planer for et HELT nytt virkeår.
Trainee programmet skal presenteres på onsdag og vi satser på 5 Trainee.
Ellers er det jo bryllups planer her i gården og vi kjøper på alt mulig rare greier og det har henget en BRUDEKJOLE på soverommet vårt! Den 26 Juni skal jeg følge min datter opp gulvet i Sandnes Kirke. Gleder mg masse!!

Brit og meg skal ha skikkelig ferie i år. TRE UKER I CANCUN! Jeg har lovet meg selv 14 dager med faste fra nettbaserte sosiale medier. Det blir fillen hardt! MEN jeg tror at det kan være helt supert å teste stillhet etter 20 år med fullt kjør, barn, høyt tempo og alltid noe man skal rekke. Vel vi får se!

Planen er lagt for ledere i Intro. De får de i neste uke da vi har vår siste leder samling.
Ellers så har Watoto turneen virkelig tatt av. I dag hadde de konsert i Trondheim. Skal prøve å gi dere oppdaterte tall på sponsorer senere i uka. Men vi kan si at dette har vært over våre forventninger og Harald H har gjort en fantastisk jobb med sitt team!

Eller så har vi bare en søndag igjen av serien av HELTER. Vi har sett på Josef, Moses, Josva og brit hadde om Rut på søndag og grande finale er på søndag med Kong David. Den må du ikke misse.
Serien kan i sin helhet kjøpes på post@Intro-sandnes.no. Den er å få på USB stikk.

Vel vel…jeg er tilbake på blogg og oppdaterer senere fra Belfast..

Jk

No Responses Yet to “Belfast”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

