Down Under

03jul09

Down under

Vel her sitter jeg på et hotell i Darling Habour i Sydney. 30 timer tok turen. Når jeg er ute å vandrer på flyplassen i Singapore så bare går jeg rett inn i Jøran. Fytti så kejkt. Han var på vei fra Filipinen til Norge. Spesielt kan man si.

også var Stine og Asle og hentet meg OGSÅ gikk vi på feil hotell. det er 2 stk Holiday Inn. Etter frokost så tenkte jeg at jeg er jo i god form., men jeg legger mg ned noen timer. Jeg kunne fillenkje våkne.. aldri opplevd maken. det må være at det bare ble noen få timers søvn fra London til Singapore siden en unge skrek nesten hele tiden….. festlig var det IKKE.

Fikk tid til å forberede meg til møte og en sen lunsj med Lee og Cheri samt Frank fra PBU som er her. Lee er bare mer og mer en god venn og vi gleder oss masse til å ha han til Intro i høst. En sånn liten nydelig prinsesse har de fått!

Vi dro til en av bydelen og hadde møte og det var skikkelig liv esse!

Et fantastisk privilegium å få være der og stå Hillsong sin scene. Jeg var den eneste taler utenfra Hillsong som de hadde hatt på ett år. En enda større ære.

I kveld har vi hatt kvalitets tid ed Stina og Asle samt en skikkelig CFC kylling. Jeg er stappmett og trett. Gleder meg til å køye an!  Savner kona og barna…..mest..

Blir nok verre men nå er Andreas Hassel på vei ned så det blir bedre.

Jippi jaja

No Responses Yet to “Down Under”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

