Australia here we come

30Jun09

Australia here we come

I morgen, onsdag kl 19 er jeg på tur i i 24 timer… så langt man komme under på andre siden av kloden. Det er min tredje, nei fjerde gang nå. Første gangen var i 2000 sammen med daværende leder for PBU, Anne Hansli, Odd Arve Røed og Magnus Persson. Herlig gjeng. Mind blowing. Det satte gang i drømmer. Kanskje spesielt hos MP og meg. Sitter i ryggmargen fortsatt.  Størrelse. Impact, utrykk og ikke minst den åndelige biten som er STERK.

Hva jeg forventer meg? Kommer til å digge å ha såå mye sammen med Andreas Hasseløy fra Drammen. Vi blir reisekamerater. Treffe Norwegian connect folka gleder jeg meg også til. Treffe Lee Burns er alltid kjempebra. Blitt gode buddies gjennom de tre siste år. Han kommer forresten til Norge i oktober. Men å være på Hillsong Konferansen sammen med andre 20 000 tilbedere er magisk, sterkt og utfordrende. Som leder trenger jeg dette. Noe som alltid er større, sterkere og friskt. Noe som strekker sinnets grenser. Vårt største problem er sinnet og måten vi tenker på. Om en leder ikke tenker rett og holder fokus blir det middelmådigheten som preger ledelsen. Skal det være slik? Neida langt der ifra! En leder skal visjonære, lede ekspansivt og peke på hvor flokken skal gå, hvor vi er på vei og si nei til usunne tendenser. Faktisk når Paulus skriver til sine ledere i Timoteus 1+2 samt Titus så er det noe av tema. Pass på det og det. Ikke slipp til det. Hold fokus på det…. Samme i dag!!

Vel vel. Sitter her på terrassen og venter på innrykk av folk. Brit laget selskap for meg siden jeg ikke er hjemme på fredag som er MIN dag. Da blir jeg 37… nei jeg mener 47. (Håper de gir meg en sykkel) Det blir bløtkake (min mor sørger for det) og taco, min livrett…. Nydelig.

Ha en god sommer. Snakkes underveis. Lover å oppdatere med videoer og bilder.

Kuult

One Response to “Australia here we come”

  1. sant sant.
    alltid være en del av noe større.
    ha noe å strekke seg etter.
    viktig.
    og visdom.

    god tur!!


Legg igjen en kommentar

