Nordsjørittet

13Jun09

http://www.aftenbladet.no/sport/nordsjorittet/

Idag er dagen. Masse frem og tilbake om jeg skulle eller kunne eller ikke. Vel vel. Nå sitter jeg og vurderer hvor varmt jeg skal kle meg. Stapper karbohydrater i kroppen for å få rett mengde…. Masse mengde. Sjelden jeg må spise for å få nok energi…. Man kan liksom se på meg at jeg HAR nok energi.. Vel ikkke fokuser på motvinden. Ikke fokuser på smerter som kommer. Ikke fokuser på at de har satt meg i en klasse for 17 åringer…. Fokus på å gjennomføre!! ikke noen rekord i dag. Min største utfordring er å ta det nok med ro… ialefall til å begynne med. Well here we go. om 30 min er Oddbjørn og Bjarne her og tar med meg med til Egersund og vi er igang!!

One Response to “Nordsjørittet”

  1. Lykke til!! 🙂


Legg igjen en kommentar

