FLY HIGH!!

23mai09

Fra sist flyturFly high!!

Jeg vil strekke min kapasitet! Jeg vil se hvor mye kan jeg tåle. Av smerter… av kapasitet. Fra Fredag til mandag har jeg 8 forskjellige undervisning session.Torsdag talte jeg på Karisma sin Konferanse om kommunikasjon.  Snakket om hvordan vi kan formidle troen vår og budskapet til det moderne mennesket med hele oss.  I dag lørdag har jeg vært i Egersund sammen to trainee og Rune S og møtt lederskapet i Alive Church.  WOW. Det er så bra med nye mennesker som tar ansvar å bygger gode og sunne kirker. Følg med i historien der.sånn blir detI morgen kjører jeg fra Sola kl 0830 til Drammen i fly!! Egen kaptein i et 4 seters Cessna. Preker i Intro Drammen kl 12.00 og tilbake i en fart for å rekke Intro Sandnes kl 1600 og så som et skudd til Stavanger kl 1900. Fytti!! Livin The Dream. Come On!  Alle plasser forskjellig budskap. Om vennskap og Relasjoner i Drammen. Om det supernaturlige livet med Gud i Sandnes og om Jesus i Stavanger. På mandag har vi teamleder smaling kl 19. De er helten i livet mitt: Trofasthet, Villighet og stå vilje fra en annen planet!!! Digge de. Så kl 20 er det 60 ledere som samles. Der burde du vært!! Kommer til å bli magisk!!!!!Sånn er livet. Ikke det at jeg ikke kunne delegert noe av dette. Men jeg vil forberede meg for det som kommer. Flere kirker. Større territorier og flere byer. Store drømmer krever store hjerter. Stor kapasitet på time mangment, tid med Gud og klart fokus. Jeg er i en herlig trening!! Skal sende noen bilder til bloggen etter hvert. Er du på Østlandet i morgen og vil høre om Relasjoner er det Intro Drammen som er plassen!! Sees.!

No Responses Yet to “FLY HIGH!!”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

