Trening og utvikling

21Apr09

Jeg prøver å trene litt hver dag. Gå, sykle og springe. Holder det nye magasinet Aktiv Trening. Jeg trenger mindre søvn, føler meg bedre, og vil gå inn i 50 årene ”Fit for Fight”. Seff har dette flere perspektiver, bedre humør gir mindre fare for sykdom osv, men grunnleggende er det å ta vare på det som Gud har gitt. Han gav meg livet og spurte: Kan du håndtere dette?

Alt i livet handler om valg. Hver dag. Hver time. Hver situasjon. I går på Intro Uke (ukentlig samling i Intro) ser jeg unge mennesker som er sååå sultne på livet. Det maksimale livet. Det livet som har en større hensikt og som er med på å forandre verden. Det å forandre verden starter egentlig med hvordan jeg tenker om meg selv og de rundt meg.

I dag morges gav jeg en godtepose til noen som driver og graver i nabolaget. Bare for å gi. Ikke for å kjøpe. Bare fordi jeg vil gi. Det startet med en tanke om å gi. Vel, hvem skal du gi noe til i dag?

Ok, for deg som følger med i klassen…det ble ned 1.8 kg denne uka. Over forventet – bra! Forvent ikke så mye til neste tirsdag. Og hemmeligheten? Trening og atter trening og masser av iskrem og gotteposer….

One Response to “Trening og utvikling”

  1. 1 Siri

    Come on! Fit for fight:-) You can do anything!


Legg igjen en kommentar

