Det er ikke bra å si at noen har lagt på seg!

15Apr09

Jeg var i Oslo nylig i et bryllup. Viet Harald og Hilde (de er skjønne) i Mortensrud Kirke. På festen senere på kvelden er det en som sier: Har du lagt på deg Jostein? Begynner å få mage? Dust tenke jeg. Ser du ikke at jeg har singlet under og at DET er grunnen?

Et par dager senere så tror du ikke at Brit, min kjære kone, ypper seg og stiller det samme spørsmålet. Jeg tenker; du store for noen øyner folk har. Ser de ikke at jeg er som en 25-åring og ”six pakcen” er strålende?

Vel, i alle fall fikk disse kjære menneskene meg på vekten og der kom sannheten frem. På tide å gå til krig mot fettet! Så nå trener Krogedalen, spiser kaninmat og altfor lite kalorier. Det er så lett å gjøre ting på inspirasjon. Når inspirasjonen har lagt seg så mister du liksom kraften. Har du hatt det sånn?

Vel, jeg våger meg ut på at jeg skal fortelle deg hver tirsdag fremover hvor mange gram jeg har vunnet over. Jeg sier ikke noe om hvor jeg er . La oss kalle det for 0. Så går vi nedover. Har mitt mål til den 30. juni, for da er jeg på flyet til Australia sammen med to gutter og vil ikke måtte ha to seter…

I morgen skal jeg til Sentrumskirken i Strømmen og undervise. Thor Einar Krogh er pastor der og er en fin kar! Blir bra det. Så er det videre til Makedonia tidlig fredag morgen og derfra går det slag i slag fram til mandag morgen . Følg med!

No Responses Yet to “Det er ikke bra å si at noen har lagt på seg!”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

