Bry deg litt!

26feb09

Etter en uke i fjellet har jeg funnet ut at jeg er avhengig av mail. Mine nærmeste nikker samtykkende og de som ikke kjenner meg lurer på om det går an.  Ja, det går an. Har vært uten iPhone i 14 dager og greier meg faktisk med en Ericsson T650. Tar video og bilder og sender til vippene mine, sjekker mail etc. Viste du at jeg knuser over 1000 sms i mnd? Ikke verst det!

Men hensikten med å være tilstede er jo en posetiv ting. Jeg svarer på det som kommer inn og søker å vedlikeholde relasjoner gjennom kommunikasjon. Av og til oppdager jeg hvor snevert syn jeg får på ting. Å ha en bred flate av informanter og relasjoner gjør horisonten bred.  I et lederblad jeg fikk til helga sto det at gode ledere bygger nettverk. Det er vel det jeg gjør. Eurolead.net er det offesielle nettverket vårt. Er du ikke medlem? Vel , i dag er nådens dag! Men jeg tror at de personlige og naturlige relasjonene mellom mennekser, ledere og pastorer er det som det er krutt i.

Hopp opp av stolen og si hei til noen. De siste 14 dagene har jeg ved to anledninger våknet opp med tanken om å be spesielt for noen. Da gjorde jeg det og sendte en melding og fortalte at jeg fikk en melding på øret fra Mesteren om å be og løfte opp vedkommende. Vet du hva – de responderte positivt!  La oss bry oss om hverandre. Ikke dumt det.

Nå er det ikke lenge igjen til Intro Konferanse; «What ever it takes», og det er kun få dager igjen til konferanseavgiften stiger, så meldt deg på i dag! På konferansen deltar Magnus Persson, Marilyn Skinner, Andreas Nilsen, Øystein Gjerme og jeg skal ta finalen. Sitter å forberdr meg nå. Du skal få noe å tenke på!

No Responses Yet to “Bry deg litt!”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

