Undervisning

22Jan09

To poster på en dag, jeg er fillen meg ikke sann … Her kommer litt relevant undervisning for deg som ønsker å gå litt dypere. Jeg vil.

 

Rettferdighetens gave
Rettferdighetsbegrepet kan være vanskelig å forholde seg til når følelsene våre er som en berg-og dalbane, og vår egen historie innhenter oss. Få deg et fundament!

Nåde
Nådebegrepet kan være noe søndagsskoleaktige greier .. Dette kommer til å forandre livet ditt om du dukker inn i det! 

Sayings says something
Slogans er noe vi omgir oss med som klargjørende og justerende. Ord tar deg en plass. Hvor skal du? 

Tro
Tro er et sentralt begrep i den kristne tro og er selve forskjellen. Belastet for noen og frigjørende for andre. Sjekk ut min definisjon og gjør deg opp en mening selv. Bibelen sier det er umulig å behage Gud uten tro. 

One Response to “Undervisning”

  1. 1 trygvewatne

    Her har du en ekstra til ‘Sayings say something’ som jeg personlig liker godt:
    «To criticize is the smallest size».


Legg igjen en kommentar

