What a week!

05Dec08

Valen er en fining og på onsdagskvelden trodde jeg at jeg ville dette av stolen når vi hørte på … (husker ikke navnet, spør Fartein) ..

Torsdag morgen satte vi nesen mot Oslo og hadde en del møter med folk før vi omsider havnet i Drammen til en info-samling på en kafe. En bunch med pastorer møtte oss og vi informerte om våre planer med Intro i Drammen.

Den følgende kvelden var søren meg bra! Det var langt over det jeg hadde forventet. Over 40 stykker og mange nye fjes. Et fantastisk trøkk, og David hadde skrevet en ny sang som var svinbra!! Wait and hear!

 

Jeg var hjemme igjen fredag morgen etter en god natt på toget og hun som jeg en dag kjøpte ring til hentet meg … T… T… T… T…

Tog du an?

No Responses Yet to “What a week!”

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

